Transformer

Transformador 330W

Dostępność: W magazynie

110,70 €
Transformador 330W
Não inclui cabo de alimentação

Szczegóły

Transformador 330W Não inclui cabo de alimentação
CLEVOCENTER gwarantuje konsumentom brak wad fabrycznych w okresie 2 lat od daty zakupu.

PODSUMOWANIE:

2-letnia gwarancja na wady fabryczne

Odbiór i zwrot - zapewniamy odbiór Twojego laptopa w przypadku naprawy obj?tej gwarancj?, je?li zachowasz oryginalne opakowanie.

Bezp?atna do?ywotnia wsparcie monta?owe - za ka?dym razem, gdy potrzebujesz ulepszy? swój sprz?t, nigdy nie zap?acisz za koszty pracy (kupuj?c cz??ci od nas)

Pomoc online przez 7 dni w tygodniu - zawsze masz dost?p do naszego czatu online, e-maila z pomoc? techniczn? i formularza RMA na swoim osobistym koncie


PRODUKTY OBJ?TE GWARANCJ?

Gwarancja CLEVOCENTER dotyczy tylko produktów sprzedawanych przez CLEVOCENTER. Niniejsza gwarancja obejmuje tylko Sprz?t, wszelkie dostarczone oprogramowanie posiada gwarancj? jej w?asnego producenta. Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania: (a) do uszkodze? spowodowanych przez wypadek, nadu?ycia i niew?a?ciwe u?ycie (b) do jakiejkolwiek zmiany lub naprawy przeprowadzonej bez pisemnej zgody firmy CLEVOCENTER; (c) je?li numer seryjny zosta? usuni?ty lub zniszczony; (d) szkód spowodowanych celowo lub nie?wiadomo?ci podstawowych zasad u?ytkowania / konserwacji / okresowej konserwacji.

PROCEDURY ?WIADCZENIA US?UG

W przypadku stwierdzenia usterki nale?y niezw?ocznie zg?osi? ten fakt na naszej stronie pomocy. CLEVOCENTER, zgodnie z prawem, ma mo?liwo??: (a) naprawy produktu (przy u?yciu nowych komponentów lub cz??ci zamiennych); (b) wymieni? produkt na nowy produkt, który jest co najmniej równowarty oryginalnemu produktowi; (c) wyda? zwrot pierwotnej kwoty zakupu. Podczas inicjowania procesu gwarancyjnego zostanie przypisany numer procesu (numer RMA), a klient jest odpowiedzialny za to, aby ten numer by? zawsze obecny w komunikacji dotycz?cej rozwi?za? procesu gwarancji, a w przypadku, zaistnienia potrzeby wykorzystania numeru RMA musi by? on wyra?nie widoczny na zewn?trz pude?ka wysy?kowego.


OGRANICZENIA DOTYCZ?CE OBOWI?ZKÓW GWARANCYJNYCH

Baterie i zasilacze s? uwa?ane za materia?y eksploatacyjne, gwarancja na te komponenty wynosi tylko 1 rok od daty pierwotnego zakupu


U?YTECZNE INFORMACJE, GWARANCJE, KODEKS POST?POWANIA I OBOWI?ZUJ?CE PRAWO

Kupuj?c sprz?t komputerowy w naszym sklepie on-line, zawsze masz dost?p do niezb?dnych informacji. Masz tak?e mo?liwo?? utrzymywania uprzywilejowanego kontaktu przez d?u?szy czas z pracownikami naszej firmy za po?rednictwem ChatCenter. Pozostaj?c w swojej w?asnej przestrzeni i bez kosztów podró?y, mo?esz przeprowadzi? seri? u?ytecznych operacji i konsultacji, a je?li chcesz aktywowa? gwarancj?, mo?esz zaplanowa? odbiór sprz?tu w wybranym przez siebie miejscu (wy??cznie na Pó?wyspie Iberyjskim). Kolejn? wa?n? zalet? jest to, ?e komunikacja za po?rednictwem czatu jest dodatkow? gwarancj? zobowi?za?, których podejmujemy si? ju? od momentu rejestracji.

Je?li wolisz bardziej tradycyjny i osobisty kontakt, mo?esz odwiedzi? nas w naszym Pó?nocnym Centrum Produkcyjnym, zlokalizowanym przy Rua 14 Outubro, 1013, 4430-053 Gaia, które oprócz dost?pu do ca?ej wiedzy technicznej znajdziesz tam równie? salon wystawowy ze wszystkimi modelami w ekspozycji.

CLEVOCENTER jest zastrze?onym znakiem towarowym nale??cym do RIGHTPROMISES Hardware Design Lda., O identyfikatorze podatkowym nr. 510329730, z siedzib? w Av. José Malhoa, nr 2 - Tardoz, Edf José Malhoa Office 1.1 1070-325 Lisboa.

Prowadzimy nasz? dzia?alno?? skrupulatnie przestrzegaj?c obowi?zuj?cego prawodawstwa i szanuj?c najlepsze praktyki przemys?owe i handlowe, zawsze wydajnie i elegancko.


GWARANCJA

Gwarantujemy, ?e w momencie sk?adania zamówienia i wysy?ki, b?dziesz dok?adnie poinformowany o:

  1. Cechach twojego produktu i / lub us?ugi;
  2. Dok?adnej cenie, w tym o op?atach, podatkach i kosztach dostawy (w stosownych przypadkach);
  3. Warunkach p?atno?ci, dostawie i wykonaniu;

Gwarantujemy równie? klientom, ?e wszystkie dostarczone przez nas towary i us?ugi s? wolne od wszelkich wad materia?owych i nie pojawi? si? w normalnych warunkach u?ytkowania, posiadaj? pe?n? dwuletni? gwarancj?, z odbiorem uszkodzonego sprz?tu w domu klienta (dotyczy tylko kontynentalnej Portugalii ).

W stosownych przypadkach gwarancja firmy CLEVOCENTER umo?liwia napraw? lub wymian? wadliwych produktów na nowe lub wy??cznie wadliwych cz??ci (nale?y wspomnie?, ?e w zwi?zku z szybkim rozwojem tego rynku cz?sto wyst?puj? produkty, które mog? do czasu wyst?pienia usterki znikn?c z rynku). Zgodnie z dobrymi praktykami - utrzymywanie produktu powinno odbywa? si? w odpowiednich warunkach pracy. Wszystkie wadliwe komponenty lub wadliwe produkty, które zosta?y wymienione w okresie gwarancyjnym staj? si? w?asno?ci? firmy CLEVOCENTER.

Nale?y pami?ta?, ?e gwarancja, któr? zapewniamy, jest równie? zapewniana przez producentów komponentów. Tak wi?c, barebone s? gwarantowane przez Clevo (www.clevo.com.tw), procesory Intela przez firm? Intel (www.intel.com) i tak dalej dla pozosta?ych elementów zakupionego systemu.

Z drugiej strony niniejsza gwarancja nie obejmuje wszelkich materia?ów eksploatacyjnych i cz??ci uszkodzonych wskutek niew?a?ciwego przechowywania lub niew?a?ciwego u?ytkowania. W zwi?zku z tym gwarancja jest ograniczona, wygaszona i nie mo?e by? rozszerzona na ?aden sprz?t lub cz???, która zosta?a uszkodzona lub przesta?a dzia?a? ze wzgl?du na:

  • a) Wypadek, upadek, po?ar, powód?, niew?a?ciwe u?ycie lub nadu?ycie;
  • b) U?ywanie cz??ci i akcesoriów niezgodnych ze sprzedawanym towarem lub sprz?tem;
  • c) Nieautoryzowane zmiany w sprz?cie;
  • d) Z?amanie piecz?ci gwarancyjnej lub usuni?cie jakiejkolwiek etykiety z numerem seryjnym;
  • e) Pomocy, naprawe lub wymiane przez osob? trzeci? inn? ni? Clevocenter Service Center;
  • f) Stosowa? w miejscach bez "uziemienia" lub podlegaj?cych silnym zmianom napi?cia;
  • g) Nie?wiadomo?? podstawowych zasad u?ytkowania / konserwacji / okresowej konserwacji;

Je?eli klient wykryje usterk? produkcyjn?, musi niezw?ocznie poinformowa? CLEVOCENTER o rozpocz?ciu procesu gwarancyjnego. Decyzja o niezg?oszeniu usterki i / lub dalszym korzystaniu z urz?dzenia pomimo jego wady nie jest zalecana, ale je?li klient podejmie tak? decyzj?, jakiekolwiek inne szkody spowodowane przez nieusuni?cie wady produkcyjnej ponosi klient.

W celu uzyskania pomocy w ramach gwarancji konsument:

  1. Skontaktuj si? z CLEVOCENTER poprzez czat, bilet lub e-mail zaadresowany do suporte@clevocenter.com
  2. Po uzyskaniu numeru autoryzacji wysy?ki (RMA) klient powinien wykona? kopi? zapasow? swoich danych, programów i innych informacji. B?dzie nawet lepiej, je?li sprz?t b?dzie wyczyszczony.
  3. Do urz?dzenia musi by? do??czony dokument potwierdzaj?cy dat? zakupu i, niezale?nie od czasu, jaki up?yn?? od zakupu, zawsze musi by? prawid?owo zapakowany w oryginalne opakowanie transportowe (szkoda spowodowana brakiem tych opakowa? nie jest odpowiedzialno?ci? CLEVOCENTER).

POLITYKA PIKSELI - "Martwe / zablokowane Piksele"

Kupuj?c laptopa w sklepie CLEVOCENTER kupujesz laptopa z ekranem LCD klasy 2 zgodnie z ISO-9241-302, 303, 305, 307: 2008.

Klasa 2 pozwala na maksymalne:

  • 2 bia?e piksele / utkn??y w okre?lonym kolorze
  • 2 czarne piksele / "martwe"
  • 5 subpikseli w dowolnym z powy?szych warunków

Je?li wy?wietlacz LCD klasy 2 wy?wietla wi?cej ni? 2 zablokowane lub martwe piksele lub wi?cej ni? 5 zablokowanych lub martwych subpikseli, klient mo?e aktywowa? gwarancj? na wymian? wy?wietlacza LCD.


PRAWO ODST?PIENIA

Gwarantujemy równie? konsumentom, którzy zakupu dokonali zdalnie mo?liwo?? odst?pienia lub rozwi?zania umowy w ci?gu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru, w produktach, które nie zosta?y zmienione i pod warunkiem, ?e s? w pe?ni funkcjonalne, bez znaków u?ycia i wys?ane w oryginalnym opakowaniu CLEVOCENTER spe?niaj?c warunki odbioru produktu, bez ?adnych oznak u?ywania.
Po dostarczeniu lub dostarczeniu towaru na okre?lonych warunkach, klient otrzyma i b?dzie musia? wype?ni?, podpisa? i zwróci? CLEVOCENTERowi not? kredytow? (dokument z efektami ksi?gowymi i efektami rozliczenia VAT), formularz rozliczeniowy i kwestionariusz satysfakcji (dobrowolne) .
CLEVOCENTER zobowi?zuje si? zwróci? warto?? towaru lub sprz?tu na okre?lonych warunkach w ci?gu trzydziestu (30) dni od otrzymania wypowiedzenia umowy i pod warunkiem, ?e nota kredytowa i formularz rozliczeniowy zosta?y prawid?owo wype?nione i dostarczone / wys?ane do firmy CLEVOCENTER.

Klienci, którzy zakupili sprz?t za pomoc? kredytu konsumenckiego, maj? równie? mo?liwo?? rozwi?zania umowy (umowa zawarta z firm? finansow? Abanca Serviços Financeiros).


OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNO?CI

CLEVOCENTER nie mo?e zosta? poci?gni?ty do odpowiedzialno?ci za jakiekolwiek szkody spowodowane przez towar lub sprz?t lub niew?a?ciw? operacj? zwi?zan? z towarem, utracone zyski, interesy, utrat? przychodów lub przewidywane oszcz?dno?ci, za szkody po?rednie lub wtórne lub za wszelkie roszczenia wobec Klienta przez osoby trzecie

CLEVOCENTER nie ponosi równie? odpowiedzialno?ci za opó?nienia w transporcie (MRW, TNT lub Fedex), dlatego us?uga ta zale?y od warunków umownych firm ?wiadcz?cych te us?ugi, a mianowicie zajmuj?ce si? ubezpieczeniami zwi?zanymi z przesy?kami.

CLEVOCENTER, w wyniku wype?nienia swoich zobowi?za? wynikaj?cych z tych ogranicze? gwarancji, nie mo?e w ?adnych okoliczno?ciach ponosi? odpowiedzialno?ci za szkody lub straty zwi?zane z jakimikolwiek programami lub danymi znajduj?cymi si? w sprz?cie, na sta?ym lub wymiennym no?niku pami?ci.

Czas realizacji zamówie? odpowiada szacowanemu czasowi, który mo?e by?, na korzystniejszych warunkach, zmniejszony lub wyd?u?ony w zale?no?ci od zaistnia?ych sytuacji. Na stronie internetowej przechowywane s? aktualne informacje, a w przypadku opó?nie? spowodowanych trudno?ciami w dost?pie do konkretnych komponentów klient jest informowany. Mo?e on równie? natychmiast anulowa? zamówienie.

Z wyj?tkiem przypadków wyra?nie okre?lonych w niniejszej gwarancji, firma CLEVOCENTER nie b?dzie ponosi? odpowiedzialno?ci za ?adne inne gwarancje, wyra?ne lub dorozumiane, w tym gwarancje dotycz?ce rynku, dystrybucji lub przydatno?ci do okre?lonego rodzaju u?ytkowania.

Zgodnie z dekretem z moc? ustawy nr. 67/2003, z 8 kwietnia, ze zmianami wprowadzonymi dekretem z moc? ustawy nr. 84/2008, z 21 maja: Dwuletnia gwarancja jest wa?na.