Screens

Ecrã P751 (15.6")

Dostępność: W magazynie

135,30 €
Ecrã P751 (15.6")

Szczegóły

Ecrã P751 (15.6")
CLEVOCENTER gwarantuje konsumentom brak wad fabrycznych w okresie 2 lat od daty zakupu.

PODSUMOWANIE:

2-letnia gwarancja na wady fabryczne

Odbiór i zwrot - zapewniamy odbiór Twojego laptopa w przypadku naprawy objętej gwarancją, jeśli zachowasz oryginalne opakowanie.

Bezpłatna dożywotnia wsparcie montażowe - za każdym razem, gdy potrzebujesz ulepszyć swój sprzęt, nigdy nie zapłacisz za koszty pracy (kupując części od nas)

Pomoc online przez 7 dni w tygodniu - zawsze masz dostęp do naszego czatu online, e-maila z pomocą techniczną i formularza RMA na swoim osobistym koncie


PRODUKTY OBJĘTE GWARANCJĄ

Gwarancja CLEVOCENTER dotyczy tylko produktów sprzedawanych przez CLEVOCENTER. Niniejsza gwarancja obejmuje tylko Sprzęt, wszelkie dostarczone oprogramowanie posiada gwarancję jej własnego producenta. Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania: (a) do uszkodzeń spowodowanych przez wypadek, nadużycia i niewłaściwe użycie (b) do jakiejkolwiek zmiany lub naprawy przeprowadzonej bez pisemnej zgody firmy CLEVOCENTER; (c) jeśli numer seryjny został usunięty lub zniszczony; (d) szkód spowodowanych celowo lub nieświadomości podstawowych zasad użytkowania / konserwacji / okresowej konserwacji.

PROCEDURY ŚWIADCZENIA USŁUG

W przypadku stwierdzenia usterki należy niezwłocznie zgłosić ten fakt na naszej stronie pomocy. CLEVOCENTER, zgodnie z prawem, ma możliwość: (a) naprawy produktu (przy użyciu nowych komponentów lub części zamiennych); (b) wymienić produkt na nowy produkt, który jest co najmniej równowarty oryginalnemu produktowi; (c) wydać zwrot pierwotnej kwoty zakupu. Podczas inicjowania procesu gwarancyjnego zostanie przypisany numer procesu (numer RMA), a klient jest odpowiedzialny za to, aby ten numer był zawsze obecny w komunikacji dotyczącej rozwiązań procesu gwarancji, a w przypadku, zaistnienia potrzeby wykorzystania numeru RMA musi być on wyraźnie widoczny na zewnątrz pudełka wysyłkowego.


OGRANICZENIA DOTYCZĄCE OBOWIĄZKÓW GWARANCYJNYCH

Baterie i zasilacze są uważane za materiały eksploatacyjne, gwarancja na te komponenty wynosi tylko 1 rok od daty pierwotnego zakupu


UŻYTECZNE INFORMACJE, GWARANCJE, KODEKS POSTĘPOWANIA I OBOWIĄZUJĄCE PRAWO

Kupując sprzęt komputerowy w naszym sklepie on-line, zawsze masz dostęp do niezbędnych informacji. Masz także możliwość utrzymywania uprzywilejowanego kontaktu przez dłuższy czas z pracownikami naszej firmy za pośrednictwem ChatCenter. Pozostając w swojej własnej przestrzeni i bez kosztów podróży, możesz przeprowadzić serię użytecznych operacji i konsultacji, a jeśli chcesz aktywować gwarancję, możesz zaplanować odbiór sprzętu w wybranym przez siebie miejscu (wyłącznie na Półwyspie Iberyjskim). Kolejną ważną zaletą jest to, że komunikacja za pośrednictwem czatu jest dodatkową gwarancją zobowiązań, których podejmujemy się już od momentu rejestracji.

Jeśli wolisz bardziej tradycyjny i osobisty kontakt, możesz odwiedzić nas w naszym Północnym Centrum Produkcyjnym, zlokalizowanym przy Rua 14 Outubro, 1013, 4430-053 Gaia, które oprócz dostępu do całej wiedzy technicznej znajdziesz tam również salon wystawowy ze wszystkimi modelami w ekspozycji.

CLEVOCENTER jest zastrzeżonym znakiem towarowym należącym do RIGHTPROMISES Hardware Design Lda., O identyfikatorze podatkowym nr. 510329730, z siedzibą w Av. José Malhoa, nr 2 - Tardoz, Edf José Malhoa Office 1.1 1070-325 Lisboa.

Prowadzimy naszą działalność skrupulatnie przestrzegając obowiązującego prawodawstwa i szanując najlepsze praktyki przemysłowe i handlowe, zawsze wydajnie i elegancko.


GWARANCJA

Gwarantujemy, że w momencie składania zamówienia i wysyłki, będziesz dokładnie poinformowany o:

  1. Cechach twojego produktu i / lub usługi;
  2. Dokładnej cenie, w tym o opłatach, podatkach i kosztach dostawy (w stosownych przypadkach);
  3. Warunkach płatności, dostawie i wykonaniu;

Gwarantujemy również klientom, że wszystkie dostarczone przez nas towary i usługi są wolne od wszelkich wad materiałowych i nie pojawią się w normalnych warunkach użytkowania, posiadają pełną dwuletnią gwarancję, z odbiorem uszkodzonego sprzętu w domu klienta (dotyczy tylko kontynentalnej Portugalii ).

W stosownych przypadkach gwarancja firmy CLEVOCENTER umożliwia naprawę lub wymianę wadliwych produktów na nowe lub wyłącznie wadliwych części (należy wspomnieć, że w związku z szybkim rozwojem tego rynku często występują produkty, które mogą do czasu wystąpienia usterki zniknąc z rynku). Zgodnie z dobrymi praktykami - utrzymywanie produktu powinno odbywać się w odpowiednich warunkach pracy. Wszystkie wadliwe komponenty lub wadliwe produkty, które zostały wymienione w okresie gwarancyjnym stają się własnością firmy CLEVOCENTER.

Należy pamiętać, że gwarancja, którą zapewniamy, jest również zapewniana przez producentów komponentów. Tak więc, barebone są gwarantowane przez Clevo (www.clevo.com.tw), procesory Intela przez firmę Intel (www.intel.com) i tak dalej dla pozostałych elementów zakupionego systemu.

Z drugiej strony niniejsza gwarancja nie obejmuje wszelkich materiałów eksploatacyjnych i części uszkodzonych wskutek niewłaściwego przechowywania lub niewłaściwego użytkowania. W związku z tym gwarancja jest ograniczona, wygaszona i nie może być rozszerzona na żaden sprzęt lub część, która została uszkodzona lub przestała działać ze względu na:

  • a) Wypadek, upadek, pożar, powódź, niewłaściwe użycie lub nadużycie;
  • b) Używanie części i akcesoriów niezgodnych ze sprzedawanym towarem lub sprzętem;
  • c) Nieautoryzowane zmiany w sprzęcie;
  • d) Złamanie pieczęci gwarancyjnej lub usunięcie jakiejkolwiek etykiety z numerem seryjnym;
  • e) Pomocy, naprawe lub wymiane przez osobę trzecią inną niż Clevocenter Service Center;
  • f) Stosować w miejscach bez "uziemienia" lub podlegających silnym zmianom napięcia;
  • g) Nieświadomość podstawowych zasad użytkowania / konserwacji / okresowej konserwacji;

Jeżeli klient wykryje usterkę produkcyjną, musi niezwłocznie poinformować CLEVOCENTER o rozpoczęciu procesu gwarancyjnego. Decyzja o niezgłoszeniu usterki i / lub dalszym korzystaniu z urządzenia pomimo jego wady nie jest zalecana, ale jeśli klient podejmie taką decyzję, jakiekolwiek inne szkody spowodowane przez nieusunięcie wady produkcyjnej ponosi klient.

W celu uzyskania pomocy w ramach gwarancji konsument:

  1. Skontaktuj się z CLEVOCENTER poprzez czat, bilet lub e-mail zaadresowany do suporte@clevocenter.com
  2. Po uzyskaniu numeru autoryzacji wysyłki (RMA) klient powinien wykonać kopię zapasową swoich danych, programów i innych informacji. Będzie nawet lepiej, jeśli sprzęt będzie wyczyszczony.
  3. Do urządzenia musi być dołączony dokument potwierdzający datę zakupu i, niezależnie od czasu, jaki upłynął od zakupu, zawsze musi być prawidłowo zapakowany w oryginalne opakowanie transportowe (szkoda spowodowana brakiem tych opakowań nie jest odpowiedzialnością CLEVOCENTER).

POLITYKA PIKSELI - "Martwe / zablokowane Piksele"

Kupując laptopa w sklepie CLEVOCENTER kupujesz laptopa z ekranem LCD klasy 2 zgodnie z ISO-9241-302, 303, 305, 307: 2008.

Klasa 2 pozwala na maksymalne:

  • 2 białe piksele / utknęły w określonym kolorze
  • 2 czarne piksele / "martwe"
  • 5 subpikseli w dowolnym z powyższych warunków

Jeśli wyświetlacz LCD klasy 2 wyświetla więcej niż 2 zablokowane lub martwe piksele lub więcej niż 5 zablokowanych lub martwych subpikseli, klient może aktywować gwarancję na wymianę wyświetlacza LCD.


PRAWO ODSTĄPIENIA

Gwarantujemy również konsumentom, którzy zakupu dokonali zdalnie możliwość odstąpienia lub rozwiązania umowy w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru, w produktach, które nie zostały zmienione i pod warunkiem, że są w pełni funkcjonalne, bez znaków użycia i wysłane w oryginalnym opakowaniu CLEVOCENTER spełniając warunki odbioru produktu, bez żadnych oznak używania.
Po dostarczeniu lub dostarczeniu towaru na określonych warunkach, klient otrzyma i będzie musiał wypełnić, podpisać i zwrócić CLEVOCENTERowi notę kredytową (dokument z efektami księgowymi i efektami rozliczenia VAT), formularz rozliczeniowy i kwestionariusz satysfakcji (dobrowolne) .
CLEVOCENTER zobowiązuje się zwrócić wartość towaru lub sprzętu na określonych warunkach w ciągu trzydziestu (30) dni od otrzymania wypowiedzenia umowy i pod warunkiem, że nota kredytowa i formularz rozliczeniowy zostały prawidłowo wypełnione i dostarczone / wysłane do firmy CLEVOCENTER.

Klienci, którzy zakupili sprzęt za pomocą kredytu konsumenckiego, mają również możliwość rozwiązania umowy (umowa zawarta z firmą finansową Abanca Serviços Financeiros).


OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

CLEVOCENTER nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane przez towar lub sprzęt lub niewłaściwą operacją związaną z towarem, utracone zyski, interesy, utratę przychodów lub przewidywane oszczędności, za szkody pośrednie lub wtórne lub za wszelkie roszczenia wobec Klienta przez osoby trzecie

CLEVOCENTER nie ponosi również odpowiedzialności za opóźnienia w transporcie (MRW, TNT lub Fedex), dlatego usługa ta zależy od warunków umownych firm świadczących te usługi, a mianowicie zajmujące się ubezpieczeniami związanymi z przesyłkami.

CLEVOCENTER, w wyniku wypełnienia swoich zobowiązań wynikających z tych ograniczeń gwarancji, nie może w żadnych okolicznościach ponosić odpowiedzialności za szkody lub straty związane z jakimikolwiek programami lub danymi znajdującymi się w sprzęcie, na stałym lub wymiennym nośniku pamięci.

Czas realizacji zamówień odpowiada szacowanemu czasowi, który może być, na korzystniejszych warunkach, zmniejszony lub wydłużony w zależności od zaistniałych sytuacji. Na stronie internetowej przechowywane są aktualne informacje, a w przypadku opóźnień spowodowanych trudnościami w dostępie do konkretnych komponentów klient jest informowany. Może on również natychmiast anulować zamówienie.

Z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w niniejszej gwarancji, firma CLEVOCENTER nie będzie ponosić odpowiedzialności za żadne inne gwarancje, wyraźne lub dorozumiane, w tym gwarancje dotyczące rynku, dystrybucji lub przydatności do określonego rodzaju użytkowania.

Zgodnie z dekretem z mocą ustawy nr. 67/2003, z 8 kwietnia, ze zmianami wprowadzonymi dekretem z mocą ustawy nr. 84/2008, z 21 maja: Dwuletnia gwarancja jest ważna.